Κυριακή, Ιανουαρίου 22, 2012

γυναίκες


Η άποψη μου για τις γυναίκες από τη κορφή ως τα νύχια.


1. Μαλλιά
  Τα μαλλιά σε μια γυναίκα πρέπει να είναι μακριά,να 'χεις κάτι να πιάνεις. Δεν πρέπει να ναι πολύ φτιαγμένα ώστε να μπορείς να τα χαϊδεύεις και να τα πειράζεις. Να τα μπερδεύεις χωρίς να κολλάνε τα χέρια σου μετά και χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να παγιδευτείς και να κάνεις 10 λεπτά να ξεμπλέξεις τα δάχτυλά σου. Επιπλέον βρίσκω απίστευτα σεξυ έναν γυμνο λαιμό με τα μαλλιά κότσο..


  Σε κάποιες κοπέλες ταιριάζουν τα κοντά μαλλιά. Σε μικροκαμωμένες που θυμίζουν λίγο ξωτικό και έχουν αυτό το tomboy look.






2. Πρόσωπο
  Όχι πολύ έντονο μακιγιάζ. Κορίτσια είναι πολύ απλό. Θέλω το κορίτσι το οποίο γνώρισα το βράδυ να είναι το ίδιο το επόμενο πρωί. Τουλάχιστον να μην έχει μεγάλη απόκλιση..




3. Χείλη
  Κόκκινα. Γιατί είναι απλά καύλα!






4. Στήθος
  Στητό και καλοσχηματισμένο. Να μη το δείχνει πολύ. Θέλω να πω, όταν μια κοπέλα έχει αγόρι το σώμα της είναι μόνο γι αυτόν. Εκείνος να το βλέπει, εκείνος να το χαίρεται και να το απολαμβάνει! Όχι?






5. Οπίσθια
  Στητά και τουρλωτά. Με στενά παντελόνια. Να χουν και λίγο κρέας πάνω τους,να κουνιούνται όταν περπατάς και να μπορούμε να σε χαζεύουμε..






6. Πόδια
  Το σημαντικότερο. Καθαρά, περιποιημένα, με καλοκομμένα νύχια. Λατρεύω τα έντονα σκούρα χρώματα στα νύχια και ένα δαχτυλίδι ή βραχιόλι είναι πάντα μιά ευχάριστη έκπληξη. Αυτά βέβαια όλο το χρόνο, όχι μόνο το καλοκαίρι. Λατρεύω μια γυναίκα που φροντίζει τα πόδια της και τα χει φυλαγμένα σε όμορφα παπούτσια..




Πέμπτη, Ιανουαρίου 12, 2012

κορίτσια..στα 4


Σήμερα θ'ασχοληθούμε με τις διάφορες κατηγορίες γυναικών..στο κρεβάτι..


1. Kούκλα η φουσκωτή


Η κλασσική γκόμενα,συνήθως όμορφη που απλά κάθεται με τα πόδια ανοιχτά και περιμένει να κάνεις εσύ όλη τη δουλειά. Θεωρεί οτι επειδή είναι εμφανίσιμη και με κορμί μοντέλου δεν έχει καμία άλλη υποχρέωση στο sex από το να βρίσκεται απλά στο κρεβάτι.




2. H λολίτα






Όποιος βλέπει hentai καταλαβαίνει γιατί μιλάω.Τη κοπέλα που φοράει πολύχρωμες κάλτσες, κοντές φουστίτσες ή σχολική στολή και κοτσιδάκια.Σου λέει με καυλιάρικη φωνή "όχι,μη,μα τι κάνεις,δε πρέπει" και σ'αφήνει να της "στολίσεις" το πρόσωπο και τα γυαλιά.








3. Η παρθενόπη


Δεν εννοώ ούτε τον αστεροειδή ούτε τη σειρήνα.Μιλάω για τις γκόμενες που είναι όλο "μη αυτό" και "μη εκείνο".Δεν θέλει άλλη στάση μέρα από το ιεραποστολικό και πρέπει να τη χρυσώσεις για να σου κάνει στοματικό.Με λίγα λόγια απελπισία.




4. Η αφέντρα






Όχι απαραίτητα με την bdsm έννοια του όρου,είναι η κοπέλα που γουστάρει να είναι από πάνω,να σε δένει με χειροπέδες,να σου ρίχνει μπατσάκια κλπ.Συνήθως με μπότες ή γόβες στο κρεβάτι,στενά ρούχα,ζαρτιέρες και κόκκινο κραγιόν.Καύλα δηλαδή.


5. Η σκλάβα






Η κοπέλα που γουστάρει να είσαι εσύ από πάνω,να τη δένεις και να τη κάνεις ότι τραβάει η όρεξη σου.Περιμένει από σένα να πάρεις τη πρωτοβουλία και σπάνια λέει όχι σε αυτά που της ζητάς.Συνήθως θα ψήνεται να ντυθεί καμαριέρα, νοσοκόμα ή κουνελάκι.






6. Η μαζόχα


Έχει διαφορά από την παραπάνω γιατί αυτή γουστάρει να τη δέρνεις.Ποτέ μου δε κατάλαβα γιατί αλλά είναι σκληροπυρηνική και σε κάνει να αισθάνεσαι άβολα.




7. Η άπλυτη


Μπορεί ν'ανήκει σε κάποια από τις άλλες κατηγορίες αλλά αυτό επισκιάζει όλα τα υπόλοιπα.Φοράει πολύ άρωμα σα γαλλίκη αριστοκρατία για να καλύψει τη βρώμα.Όταν βγάζει το εσώρουχο μυρίζει σα ψόφια ρεγγα ή καμένο λάστιχο.




8. Η ρομαντική


Γουστάρει ρομάντζο,κεράκια και γλύκες.Θέλει παραμύθιασμα για να τη ρίξεις στο κρεβάτι και μετά το βλέπει σαν σοβαρή σχέση.Μεγάλο πλήγμα στο γυναικείο φύλο.




9. Η role player


Αυτή που φτιάχνεται με ιστορία.Εσύ αστυνομικός και αυτή η παράνομη,καθηγητής - μαθήτρια,δασκάλα - μαθητής, γιατρός - νοσοκόμα, γιατρός - ασθενής και τέτοια.Θα περάσεις καλά καθώς κρύβεται πίσω από τους ρόλους και αφήνει τον εαυτό της ελεύθερο.








10. Η λυσσάρα


Συνήθως μεγαλύτερη.Θέλει sex και το θέλει ΤΩΡΑ.Δε τη νοιάζει τι θα γίνει μετά.Θέλει απλά να περάσει τη νύχτα μαζί σου.Θα καλοπεράσεις.




11. Η απλή






Το κορίτσι που κυκλοφορεί με ελάχιστο βάψιμο, ένα τζίν και ένα T-shirt.Άνετη και απλή ξέρει τι της γίνεται και τι ακριβώς θέλει.Απολαμβάνει το sex χωρίς πολλές γαρνιτούρες αλλά είναι ανοιχτή για διάφορα.










kudos στο μωρό μου για τις εικόνες που έκανα 1 ώρα για να τις διαλέξω από το αρχείο του.

Τετάρτη, Ιανουαρίου 11, 2012

εκείνες οι στιγμές


Οι κοινές στιγμές..


1. ..όταν σε έχει μισοπάρει ο ύπνος και ένας μικρός ήχος σε ξυπνάει λές και είναι κανόνι.


2. ..που ξυπνάς απότομα και η καρδιά σου χτυπάει τόσο έντονα και γρήγορα που ανησυχείς.


3. ..όταν ήσουν μικράκι,στο δημοτικό και έβρεχε που κρατούσες την ομπρέλα και επειδή δεν έφτανε να καλύψει και εσένα και τη τσάντα έτρεχαν όλα τα νερά πάνω στη καινούργια κασετίνα.


4. ..πάλι μικράκι,που κρατούσες την ανάσα σου όταν έτρωγες κουραμπιέ για να μη πάει η άχνη παντού.


5. ..που κοιτάς γύρω-γύρω να δείς μην είναι κανείς πριν σκαλίσεις τη μύτη σου.


6. ..που μυρίζεις τα ρούχα να δείς αν είναι για πλύσιμο ή σε παίρνει να τα φορέσεις άλλη μια φορά.Το γνωστό και ως "μυροφοράω"


7. ..που δε μπορεί να κατανοήσει η κοπέλα σου,όσο και να της το εξηγείς, γιατί τα γυαλιά σε μια κοπέλα είναι sexy.


8. ..που ήταν αδύνατον να ανοίξεις ένα γλυφιτζούρι σε λιγότερο από ένα λεπτό.


9. ..που σήμερα σου είνα αδύνατον ν'ανοιξεις συσκευασία ποντικιού,ακουστικών κλπ χωρίς να καταληξει να φαίνεται σα να το γλίτωσες από λάκο με τίγρεις.


10. ..που αδυνατείς να καταλάβεις ΤΙ ΣΚΑΤΑ βρίσκουν όλες στο justin bieber.


11. ..που λες κάτι σαρκαστικά και ο άλλος νομίζει ότι το εννοείς.


12. ..που καταλαβαίνεις ότι μεγάλωσες όταν αρχίζουν να σου αρέσουν φαγητά που σιχαινόσουν μικρός/μικρή.


13. ..που όταν είδες πρώτη φορά τα star wars μιλούσες μετά σαν το yoda.


14. ..που σταμάτησες να αναφέρεσαι στον Sean Bean ως "ο Boromir" και άρχισες να τον λες "ο Ned Stark"


15. ..που φέτος το φθινόπωρο είπες σίγουρα μια φορά με στόμφο: "winter is coming".


16. ..που όταν μπαίνει στο λεωφορείο ένας γύφτος παρακαλάς από μέσα σου να μη κάτσει δίπλα σου και πιάνεις με τη τσάντα σου τη διπλανή θέση.


πηγή έμπνευσης..



Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2011

Οι φίλοι του κ εσύ (rant alert)


Αγαπητή γκόμενα,
  Γνωριστήκατε,τα είπατε,ερωτευτήκατε,τα φτιάξατε και είστε εμετικά γλυκανάλατοι.Τον παίρνεις 6 φορές τη μέρα τηλέφωνο και του μιλάς μπεμπεδίστικα.Τρέχεις συνεχώς από πίσω του και θεωρείς οτι είσαι ένα από τα πιο σημαντικά άτομα της ζωής του.Απάντησε μου σε μια ερώτηση: "γιατί ξεχνάς τα υπόλοιπα σημαντικά άτομα της ζωής του?".Φυσικά αναφέρομαι στους φίλους του!
  Οι φίλοι του αγοριού τείνουν να είναι μια από τις πιο μισητές κατηγορίες ανθρώπων στις γυναικοπαρέες και εδώ και πολλά χρόνια προσπαθώ να καταλάβω το γιατί.Τους φέρονται σα να είναι ο αντίχριστος και κάνουν σκηνές όταν είναι να βγεί μαζί τους ή να τους φέρει σπίτι.
  Η πιο κοινή(και πιο ηλίθια) δικαιολογία είναι ότι τον παρασέρνουν και τον χαλάνε.Μωρή!Λές αν ο δικός σου είναι τόσο διαφορετικός από τα ρεμάλια τους φίλους του να έκανε παρέα μαζί τους τόσο καιρό? Στην τελική τι είναι? Κανένα άβουλο ανήλικο? Για το γεγονος οτι δε μπορεί να κρατηθεί λίγο και να μη φέρεται σα γουρούνι δε φταίνε οι παρέες του.Άν εσύ δεν το είχες καταλάβει πρίν τα φτιάξετε δικό σου πρόβλημα.
  Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να του απαγορέψεις να βγεί μαζί τους ή να του κάνεις σκηνή γι αυτό.Χώνεψε το! Άν είναι να κάθεται όλη μέρα και ν'ασχολείται με τις έννοιες των μαλλιών και των νυχιών σου χωρίς να έχει δική του ζωή,θα πεθάνει από βαρεμάρα ο άνθρωπος! Άν τον θές έτσι τότε δέσε τον στο υπόγειο με λουρί να τον έχεις εύκαιρο. Ο σωστός ο άντρας κοπελιά και με τους φίλους του θα βγεί,και θα πιεί και θα γυρίσει αργά σπίτι.Με μέτρο πάντα αλλά να ξέρεις πως δεν είναι υπηρέτης σου,είναι σχέση σου.Υποτίθεται είστε ίσοι.Άν εκείνος σου απαγόρευε να βγείς με τις φίλες σου πώς θα το 'παιρνες? Να σου πώ εγώ! Θα ξυπνούσε μέσα σου η αχτένιστη φεμινίστρια με τις αξύριστες μασχάλες και θα φτύσει το γάλα που βύζαξε.κότα!
  Αυτά.Συγγνώμη για το άσχετο post αλλά είναι ωραίος τρόπος να ξεσπάω τα νεύρα μου.


Υ.Γ. Α,και για όσες εκεί έξω τα έχουν με rpgαδες ένα έχω να πω: Μη γκρινιάζετε όταν έχουν session και μη τους σπάτε τα νεύρα κάθε 5 λεπτά με sms.Γκαντεμιάζετε το ζάρι ΠΑΡ'ΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!





Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2011

Τα κεφάλια μέσα


Και να που επιτέλους τελείωσε αυτό το άτιμο καλοκαίρι και μπήκε το φθινόπωρο.Μαζί μ'αυτό γύρισα κ εγώ και μόλις τελειώσει η εξεταστική θα επανέλθω πλήρως!
  Σεπτέμβρης και σταμάτησε εκείνη η απίστευτη ζέστη που σ'έκανε να νιώθεις σα να τσάτισες δράκο και σε καψάλισε ζωντανό και επιτέλους πήραμε μια δροσερή ανάσα.Η αίσθηση λες και είσαι ανυπεράσπιστο παιδάκι στο φούρνο κακιάς μάγισσας και η μυρωδιά μονομάχου Ρωμαικής αρένας είναι πλέον παρελθόν.
  Καλύτερο όλων φυσικά είναι ότι μαζί με τη ζέστη φύγαν και τα έντομα.Τα έρποντα σιχάματα που σου χαλάνε τις μέρες και οι ιπτάμενες ρουφήχτρες που την έχουν δει Κόμης Δράκουλας και δε σ'αφήνουν να κλείσεις μάτι.Είμαι περήφανη που κατάφερα και επιβίωσα αυτούς τους μήνες.Πάλεψα με τα πιο απαίσια τέρατα της φύσης και την έβγαλα καθαρή.Με τσίμπησαν αμέτρητα κουνούπια και σκνίπες,2 αράχνες,1 τσούχτρα και 3 Α.Τ.Ε.Α.(Αγνώστου Ταυτότητος Έρποντα Αρθρόποδα) αλλά στάθηκα στο ύψος μου(σ'όλο μου το 1.65)
  Επιτέλους ξεκινάνε οι σειρές που περίμενα πως και πως να ξεκινήσουν όλο το καλοκαίρι και μου φαίνονται όλο και καλύτερες.Πάντα τα πρώτα episodes κάθε σειράς είναι εξίσου καλά με τα τελευταία και η προσμονή 3ων μηνών επιβραβεύεται.
  Και τέλος μη στεναχωριέστε αγαπητοί μου φίλοι για τα ξέκωλα σορτσάκια,ξώβυζα τοπάκια και κοντα φορεματάκια.Οι γκόμενες παραμένουν τσούλες όλο το χρόνο.Κάθε σάββατο βράδυ θα γδύνονται και θα βγαίνουν για τα μάτια σας μόνο.Κοντές φούστες-ζώνες,ψηλά τακούνια και ανύπαρκτα φορέματα έχουν τη τιμητική τους όλη τη χρονιά.Τώρα μάλιστα που κρυώνει ο καιρός μπαίνουν στο παιχνίδι και kinky κάλτσες για όλα τα γούστα!
  Άντε και καλό φθινόπωρο.





Δευτέρα, Ιουλίου 11, 2011

Σειρές 101

  Τώρα που είναι καλοκαίρι και δεν έχετε και πολλά να κάνετε σας έχω τη λύση. Καθίστε στο σπίτι τα μεσημέρια που βράζει ο τόπος,ανοίξτε το κλιματιστικό ή τον ανεμιστήρα και ΔΕΙΤΕ ΣΕΙΡΕΣ.. Και για να μη λέτε "ε,τώρα τι να δούμε σιγά μη κάθομαι να ψάχνω" σας έχω τη λύση.Βασικά προτάσεις σας εχω,τις δικές μου αγαπημένες.



Νο 1 αγαπημένη κωμική σειρά.




   The Big Bang Theory
Η εκδίκηση των nerds.Παίρνουμε έναν όροφο μιας πολυκατοικίας,Βάζουμε στο ένα διαμέρισμα έναν εκκεντρικό Insufferable Genius,και ένα ντροπαλό sidekick και στο άλλο μια καυλιάρα ξανθιά.2 φυσικοί vs μια γκαρσόνα που μαζεύει λεφτά για να γίνει ηθοποιός.Ρίχνουμε τώρα 1 εβραίο και έναν ινδό και έχουμε την πιο διασκεδαστική κωμωδία των τελευταίων ετών
  + Οι συχνές αναφορές στο star trek, star wars και σε superheroes
  - Θα ήθελα περισσότερες αναφορές σε DnD και λοιπά rpg
                                   4 seasons και πάμε για 5η


Νο 1 αγαπημένη επική σειρά




   Game of Thrones
Άν γουστάρεις επικούρες,σφαξίδια,βασιλιάδες,βασίλισσες και ιππότες αυτή είναι η σειρά σου.Καλοδουλεμένη,ωραίοι χαρακτήρες,δυνατό story και σκηνές.Μ'έκανε να ξεκινήσω το βιβλίο άμεσα.
  + Η Daenerys Targaryen,το Ιmp και ο Littlefinger
  - Το οτι είναι μόνο 10 επεισόδια μέχρι στιγμής
                                    1 season και πάμε για 2η


Νο 1 αγαπημένη σειρά με βαμπίρ




   Being Human
Μέχρι τώρα θα το 'χετε πιάσει οτι το 'χω το θεματάκι μου με τα βαμπίρ.Έχω κάτσει λοιπόν κ έχω δει ΤΙΣ μαλακίες κατά καιρούς μπάς και πετύχω τίποτα καλό.Με το being human κόλλησα άσχημα από το πρώτο επεισόδιο.Η βασική ιδέα είναι ότι ένα βαμπίρ,ένας λυκάνθρωπος και ένα φάντασμα μένουν στο ίδιο σπίτι.Δεν μπορώ να σας περιγράψω τον χαμό που γίνεται.Επισήμως είναι χαρακτηρισμένο ως κωμωδία,δράμα,φαντασίας.Είναι διαφορετικό,άγριο,μοναδικό και με κουλό χιούμορ.Είναι από κείνες τις σειρές που σε τρομάζουν όχι με την ξαφνική μουσική και με εφφέ άλλα με έναν πολύ υπόγειο τρόπο που σου μένει και σου αφήνει την αίσθηση που έχεις όταν ξυπνάς από εφιάλτη.Το λάτρεψα παρά το γεγονός οτι τα βαμπίρ περπατάνε τη μέρα (ευτυχώς δε στραφταλίζουν).Δέν έχει πολλά εφφέ και στη πρώτη season (τα εφφέ) ήταν κάπως αλλά μετά αυξάνεται το budget και στρώνει.
  + Οι απλοί χαρακτήρες και οι αστείες ατάκες.
    Οι κακοί.
  - Λίγα επεισόδια σε κάθε season
                                   3 seasons και πάμε για 4η
~μιλάω φυσικά για την βρετανική παραγωγή,οχι την καναδική.~


Νο 1 αγαπημένη σειρά μυστηρίου




   Lie to Me
Ένας παλαβιάρης ψυχολόγος με ειδικότητα στο να διαβάζει τις εκφράσεις του προσώπου και τη γλώσσα του σώματος και η ομάδα του λύνουν διάφορες υποθέσεις.Ωραία story κάθε φορά με καλό cast και ο κεντρικός χαρακτήρας ΤΑ ΣΠΑΕΙ.Είναι σίγουρο οτι από κάποιο επεισόδιο και μετά θα ψάχνεις και εσύ τις εκφράσεις του προσώπου των ηθοποιών για να δεις αν λένε αλήθεια.
  + Ο Tim Roth ως Dr. Cal Lightman δίνει ρέστα και σε κάνει ώρες ώρες ν'αναρωτιέσαι για την πνευματική του υγεία.
    Οτι βασίζεται σε κανονικές θεωρίες ψυχολογίας.
    Οτι οι guest ηθοποιοί δίνουν πολύ μεγάλο βάρος στις εκφράσεις του προσώπου.
  - Οτι τελείωσε
                                    3 seasons

  *Σ'αυτήν την κατηγορία είναι close second το criminal minds


Νο 1 αγαπημένη σειρά Sci-Fi




   Dollhouse
Είμαστε κάπου στο μέλλον,σ'ένα facility όπου έχεις ένα μάτσο ανθρώπους που δεν είχαν λεφτά και πήγαν εκεί να δουλέψουν για 5 χρόνια έναντι μεγάλης αμοιβής.Πάς εκεί λοιπόν υπογράφεις και μετά σε χώνουν σε μια καρέκλα,σου διαγράφουν όλες τις μνήμες και σε αφήνουν έτσι να ζεις εκεί κανονικά χωρίς να βγαίνεις έξω.Έρχεται τώρα ο/η ματσωμένος/η,διαλέγει και παραγγέλνει έναν άνθρωπο δίνοντας ακριβή περιγραφή για την προσωπικότητα.Σε μαζεύουν και σε προγραμματίζουν για ο,τι ζητήσει.Ν'αγαπάς,να μισείς,να είσαι ερωτευμένος,να σου αρέσουν τα σπόρ η να είσαι καλή στην ορειβασία ή στα βιντεοπαιχνίδια.Ξαναγράφουν ουσιαστικά στο μυαλό ολοκληρωμένες προσωπικότητες και μετά σε στέλνουν στον αγοραστή για όση ώρα έχει πληρώσει.Μετά γυρνάς πίσω σε διαγράφουν και πάλι από την αρχή.Η κατάσταση αρχίζει να γαμιέται όταν μία από τις "κούκλες" αρχίζει να θυμάται και να 'χει φλασιές.
   + Ωραίο story,δράση και ο Topher Brink
   - Οτι τελείωσε
                                  2 seasons

  ~Ναι,το ξέρω οτι περιμένατε να είναι το star trek πρώτο(που      είναι) αλλά αυτή η σειρά ειναι επική και καμία λίστα δεν είναι    άξιά της.~

*Σ'αυτήν την κατηγορία είναι close second το Eureka









Και κάτι άσχετο

Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2011

5 moto που μας στοίχειωσαν

 Υπάρχουν ατάκες που μας έχουν στοιχειώσει τη ζωή,που χώνονται σε συζητήσεις μας σαν κατσαρίδα σε όχι καλά κλεισμένο τάπερ.
 Αποφάσισα λοιπόν ν'αφιερώσω ένα post στις φράσεις αυτές που γυρνάνε από στόμα σε στόμα.
 Δεν ξέρω αν έχετε τη ίδια άποψη ή αν τις θυμάστε πάντως αυτές είναι που έμειναν σε μένα.


1. Παντου υπάρχει ένας μύθος

 Ξεκίνησε από τη διαφήμιση της μπύρας και κόλλησε παντού.Ο,τι και αν γινόταν,με κάποιο θαυμαστό τρόπο αυτή η φράση κολλούσε πάντα.Ακόμα και όταν βρήκα μια μύγα στο ψυγείο μου αυτή ήταν η πιο ταιριαστή ατάκα που σκέφτηκα.Όσο μα όσο και αν προσπαθούν ν'αλλάξουν το moto τους στον Μύθο (Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά τώρα η διαφήμιση είναι: "Mythos,κανένα πρόβλημα" ) εγώ εξακολουθώ να περιμένω ν'ακουστεί "Παντού υπάρχει ένας μύθος" στο τέλος κάθε διαφήμισης.


2. Τυχαίο? Δε νομίζω

 Η πιο σιχαμένα ΑΠΑΙΣΙΑ ατάκα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην tv και με απίστευτα εκνευριστική φωνή.Δεν ξέρω ποιός το σκέφτηκε ή γιατί έχει γίνει τόσο μεγάλη επιτυχία αλλά εμένα κάθε φορά που τη βλέπω μου βγαίνουν φονικά ένστικτα.Όταν γίνω world overlord αυτή η διαφήμιση και η Ντενίση θα είναι τα πρώτα πράγματα που θ'απαγορεύσω.


3. Ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου

 Δέν ξέρω πόσοι από σας το θυμάστε πάντως εμένα σημάδεψε την παιδική μου ηλικία.Ήταν διαφήμιση για καφέ αν δεν κάνω λάθος και μια καυλιάρα ανεβαίνει σ'ένα διαμέρισμα για να πεί στον τύπο ότι την έκλεισε με το αμάξι.Αυτός την καλεί μέσα και αφού έχει περάσει κάμποση ώρα καταλήγει στο "Ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου".Η κάτι τέτοιο τέλος πάντων.Αυτή η ατάκα εξακολουθεί να είναι από τις αγαπημένες μου ακόμα και αν έχω χρόνια να δω την διαφήμιση και δεν τη χρησιμοποιώ τόσο πολύ.


4. Όχι σκουπίδια όχι πλατικά σε θάλασσες και ακτές

 Η απόλυτη διαφημιστική καμπάνια που έχει ριζώσει βαθιά σε κάθε ελληνικό μυαλό εδώ και χρόνια.Φτάνεις σε σημείο να βλέπεις γλάρο στην παραλία και υποσυνείδητα να σου βγαίνει να μαζέψεις το περιτύλιγμα του παγωτού που μόλις πέταξες κάτω και να το πας στον κάδο.Αυτό θα πεί brainwashing! Πάντως είναι γλυκούλι.


5. Χλωρίνη klinex.Αυτήν ξέρετε,αυτήν εμπιστεύεστε!

 Εδώ και 60 χρόνια η χλωρίνη αυτή “Καθαρίζει – Λευκαίνει – Απολυμαίνει”.Είναι ένα από τα ελάχιστα προϊόντα που σίγουρα θα βρείς σε κάθε ελληνικό σπίτι.Με τη χαρακτιριστική μυρωδιά της ξεχωρίζει παντού και σου θυμίζει την παιδική σου ηλικία που γυρνούσες γύρω τη μαμά σου και την ενοχλούσες ενώ έκανε δουλειές.Ο,τι και να βγάλουν οι εταιρείες κανένα καθαριστικό δεν θα ξεπεράσει ποτέ την klinex απλά και μόνο γιατι το moto είναι πέρα για πέρα αληθινό.Αυτήν ξέρουμε,αυτήν εμπιστευόμαστε.Απλά.