Δευτέρα, Ιουλίου 11, 2011

Σειρές 101

  Τώρα που είναι καλοκαίρι και δεν έχετε και πολλά να κάνετε σας έχω τη λύση. Καθίστε στο σπίτι τα μεσημέρια που βράζει ο τόπος,ανοίξτε το κλιματιστικό ή τον ανεμιστήρα και ΔΕΙΤΕ ΣΕΙΡΕΣ.. Και για να μη λέτε "ε,τώρα τι να δούμε σιγά μη κάθομαι να ψάχνω" σας έχω τη λύση.Βασικά προτάσεις σας εχω,τις δικές μου αγαπημένες.



Νο 1 αγαπημένη κωμική σειρά.




   The Big Bang Theory
Η εκδίκηση των nerds.Παίρνουμε έναν όροφο μιας πολυκατοικίας,Βάζουμε στο ένα διαμέρισμα έναν εκκεντρικό Insufferable Genius,και ένα ντροπαλό sidekick και στο άλλο μια καυλιάρα ξανθιά.2 φυσικοί vs μια γκαρσόνα που μαζεύει λεφτά για να γίνει ηθοποιός.Ρίχνουμε τώρα 1 εβραίο και έναν ινδό και έχουμε την πιο διασκεδαστική κωμωδία των τελευταίων ετών
  + Οι συχνές αναφορές στο star trek, star wars και σε superheroes
  - Θα ήθελα περισσότερες αναφορές σε DnD και λοιπά rpg
                                   4 seasons και πάμε για 5η


Νο 1 αγαπημένη επική σειρά




   Game of Thrones
Άν γουστάρεις επικούρες,σφαξίδια,βασιλιάδες,βασίλισσες και ιππότες αυτή είναι η σειρά σου.Καλοδουλεμένη,ωραίοι χαρακτήρες,δυνατό story και σκηνές.Μ'έκανε να ξεκινήσω το βιβλίο άμεσα.
  + Η Daenerys Targaryen,το Ιmp και ο Littlefinger
  - Το οτι είναι μόνο 10 επεισόδια μέχρι στιγμής
                                    1 season και πάμε για 2η


Νο 1 αγαπημένη σειρά με βαμπίρ




   Being Human
Μέχρι τώρα θα το 'χετε πιάσει οτι το 'χω το θεματάκι μου με τα βαμπίρ.Έχω κάτσει λοιπόν κ έχω δει ΤΙΣ μαλακίες κατά καιρούς μπάς και πετύχω τίποτα καλό.Με το being human κόλλησα άσχημα από το πρώτο επεισόδιο.Η βασική ιδέα είναι ότι ένα βαμπίρ,ένας λυκάνθρωπος και ένα φάντασμα μένουν στο ίδιο σπίτι.Δεν μπορώ να σας περιγράψω τον χαμό που γίνεται.Επισήμως είναι χαρακτηρισμένο ως κωμωδία,δράμα,φαντασίας.Είναι διαφορετικό,άγριο,μοναδικό και με κουλό χιούμορ.Είναι από κείνες τις σειρές που σε τρομάζουν όχι με την ξαφνική μουσική και με εφφέ άλλα με έναν πολύ υπόγειο τρόπο που σου μένει και σου αφήνει την αίσθηση που έχεις όταν ξυπνάς από εφιάλτη.Το λάτρεψα παρά το γεγονός οτι τα βαμπίρ περπατάνε τη μέρα (ευτυχώς δε στραφταλίζουν).Δέν έχει πολλά εφφέ και στη πρώτη season (τα εφφέ) ήταν κάπως αλλά μετά αυξάνεται το budget και στρώνει.
  + Οι απλοί χαρακτήρες και οι αστείες ατάκες.
    Οι κακοί.
  - Λίγα επεισόδια σε κάθε season
                                   3 seasons και πάμε για 4η
~μιλάω φυσικά για την βρετανική παραγωγή,οχι την καναδική.~


Νο 1 αγαπημένη σειρά μυστηρίου




   Lie to Me
Ένας παλαβιάρης ψυχολόγος με ειδικότητα στο να διαβάζει τις εκφράσεις του προσώπου και τη γλώσσα του σώματος και η ομάδα του λύνουν διάφορες υποθέσεις.Ωραία story κάθε φορά με καλό cast και ο κεντρικός χαρακτήρας ΤΑ ΣΠΑΕΙ.Είναι σίγουρο οτι από κάποιο επεισόδιο και μετά θα ψάχνεις και εσύ τις εκφράσεις του προσώπου των ηθοποιών για να δεις αν λένε αλήθεια.
  + Ο Tim Roth ως Dr. Cal Lightman δίνει ρέστα και σε κάνει ώρες ώρες ν'αναρωτιέσαι για την πνευματική του υγεία.
    Οτι βασίζεται σε κανονικές θεωρίες ψυχολογίας.
    Οτι οι guest ηθοποιοί δίνουν πολύ μεγάλο βάρος στις εκφράσεις του προσώπου.
  - Οτι τελείωσε
                                    3 seasons

  *Σ'αυτήν την κατηγορία είναι close second το criminal minds


Νο 1 αγαπημένη σειρά Sci-Fi




   Dollhouse
Είμαστε κάπου στο μέλλον,σ'ένα facility όπου έχεις ένα μάτσο ανθρώπους που δεν είχαν λεφτά και πήγαν εκεί να δουλέψουν για 5 χρόνια έναντι μεγάλης αμοιβής.Πάς εκεί λοιπόν υπογράφεις και μετά σε χώνουν σε μια καρέκλα,σου διαγράφουν όλες τις μνήμες και σε αφήνουν έτσι να ζεις εκεί κανονικά χωρίς να βγαίνεις έξω.Έρχεται τώρα ο/η ματσωμένος/η,διαλέγει και παραγγέλνει έναν άνθρωπο δίνοντας ακριβή περιγραφή για την προσωπικότητα.Σε μαζεύουν και σε προγραμματίζουν για ο,τι ζητήσει.Ν'αγαπάς,να μισείς,να είσαι ερωτευμένος,να σου αρέσουν τα σπόρ η να είσαι καλή στην ορειβασία ή στα βιντεοπαιχνίδια.Ξαναγράφουν ουσιαστικά στο μυαλό ολοκληρωμένες προσωπικότητες και μετά σε στέλνουν στον αγοραστή για όση ώρα έχει πληρώσει.Μετά γυρνάς πίσω σε διαγράφουν και πάλι από την αρχή.Η κατάσταση αρχίζει να γαμιέται όταν μία από τις "κούκλες" αρχίζει να θυμάται και να 'χει φλασιές.
   + Ωραίο story,δράση και ο Topher Brink
   - Οτι τελείωσε
                                  2 seasons

  ~Ναι,το ξέρω οτι περιμένατε να είναι το star trek πρώτο(που      είναι) αλλά αυτή η σειρά ειναι επική και καμία λίστα δεν είναι    άξιά της.~

*Σ'αυτήν την κατηγορία είναι close second το Eureka









Και κάτι άσχετο

Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2011

5 moto που μας στοίχειωσαν

 Υπάρχουν ατάκες που μας έχουν στοιχειώσει τη ζωή,που χώνονται σε συζητήσεις μας σαν κατσαρίδα σε όχι καλά κλεισμένο τάπερ.
 Αποφάσισα λοιπόν ν'αφιερώσω ένα post στις φράσεις αυτές που γυρνάνε από στόμα σε στόμα.
 Δεν ξέρω αν έχετε τη ίδια άποψη ή αν τις θυμάστε πάντως αυτές είναι που έμειναν σε μένα.


1. Παντου υπάρχει ένας μύθος

 Ξεκίνησε από τη διαφήμιση της μπύρας και κόλλησε παντού.Ο,τι και αν γινόταν,με κάποιο θαυμαστό τρόπο αυτή η φράση κολλούσε πάντα.Ακόμα και όταν βρήκα μια μύγα στο ψυγείο μου αυτή ήταν η πιο ταιριαστή ατάκα που σκέφτηκα.Όσο μα όσο και αν προσπαθούν ν'αλλάξουν το moto τους στον Μύθο (Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά τώρα η διαφήμιση είναι: "Mythos,κανένα πρόβλημα" ) εγώ εξακολουθώ να περιμένω ν'ακουστεί "Παντού υπάρχει ένας μύθος" στο τέλος κάθε διαφήμισης.


2. Τυχαίο? Δε νομίζω

 Η πιο σιχαμένα ΑΠΑΙΣΙΑ ατάκα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην tv και με απίστευτα εκνευριστική φωνή.Δεν ξέρω ποιός το σκέφτηκε ή γιατί έχει γίνει τόσο μεγάλη επιτυχία αλλά εμένα κάθε φορά που τη βλέπω μου βγαίνουν φονικά ένστικτα.Όταν γίνω world overlord αυτή η διαφήμιση και η Ντενίση θα είναι τα πρώτα πράγματα που θ'απαγορεύσω.


3. Ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου

 Δέν ξέρω πόσοι από σας το θυμάστε πάντως εμένα σημάδεψε την παιδική μου ηλικία.Ήταν διαφήμιση για καφέ αν δεν κάνω λάθος και μια καυλιάρα ανεβαίνει σ'ένα διαμέρισμα για να πεί στον τύπο ότι την έκλεισε με το αμάξι.Αυτός την καλεί μέσα και αφού έχει περάσει κάμποση ώρα καταλήγει στο "Ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου".Η κάτι τέτοιο τέλος πάντων.Αυτή η ατάκα εξακολουθεί να είναι από τις αγαπημένες μου ακόμα και αν έχω χρόνια να δω την διαφήμιση και δεν τη χρησιμοποιώ τόσο πολύ.


4. Όχι σκουπίδια όχι πλατικά σε θάλασσες και ακτές

 Η απόλυτη διαφημιστική καμπάνια που έχει ριζώσει βαθιά σε κάθε ελληνικό μυαλό εδώ και χρόνια.Φτάνεις σε σημείο να βλέπεις γλάρο στην παραλία και υποσυνείδητα να σου βγαίνει να μαζέψεις το περιτύλιγμα του παγωτού που μόλις πέταξες κάτω και να το πας στον κάδο.Αυτό θα πεί brainwashing! Πάντως είναι γλυκούλι.


5. Χλωρίνη klinex.Αυτήν ξέρετε,αυτήν εμπιστεύεστε!

 Εδώ και 60 χρόνια η χλωρίνη αυτή “Καθαρίζει – Λευκαίνει – Απολυμαίνει”.Είναι ένα από τα ελάχιστα προϊόντα που σίγουρα θα βρείς σε κάθε ελληνικό σπίτι.Με τη χαρακτιριστική μυρωδιά της ξεχωρίζει παντού και σου θυμίζει την παιδική σου ηλικία που γυρνούσες γύρω τη μαμά σου και την ενοχλούσες ενώ έκανε δουλειές.Ο,τι και να βγάλουν οι εταιρείες κανένα καθαριστικό δεν θα ξεπεράσει ποτέ την klinex απλά και μόνο γιατι το moto είναι πέρα για πέρα αληθινό.Αυτήν ξέρουμε,αυτήν εμπιστευόμαστε.Απλά.

Πέμπτη, Ιουνίου 30, 2011

stupid,we are

  Πάντα με γοήτευε το ανθρώπινο μυαλό και οι δυνατότητες του.Είχα την εντύπωση πως ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα υπέροχο όργανο και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του κόσμου γύρω μου δεν άλλαξα άποψη.. 
  oh well,έχει και αυτός τις μέρες του.Το μυαλό σου μπορεί να σε "εξαπατήσει" με πολλούς τρόπους.Επιλέγει σε τι θα εστιάσει την προσοχή και τι θα θυμάται με αποτέλεσμα να σε κάνει να φαίνεσαι υπέρτατος μαλάκας.Έχουν γίνει διάφορα "πειράματα" κατά καιρούς,παραθέτω τ'αγαπημένα μου.


Και για όσους από εσάς το ήξεραν ήδη (spoiler) και τον είδαν τον γορίλα ξανακάντε το.




Και να ταν μόνο αυτό..



Για το τέλος άφησα το κορυφαίο..




P.S. Ναι το ξέρω οτι το χω παραμελήσει το blogακι μου και οτι αυτό δεν είναι το comeback που περιμένατε αλλά πάνω στο μεταμεσονύχτιο κάψιμο μου φάνηκε καλή ιδέα!

Τρίτη, Μαΐου 31, 2011

5 πράγματα που πρέπει να έχεις κάνει πριν τα 25

1. Να ξεχάσεις να βάλεις αντηλιακό στο πρώτο μπάνιο της χρονιάς.Να πάς το μεσημεράκι στην θάλασσα,να ξεχαστείς με τη παρέα σου και το βράδυ να είσαι σαν καλοταϊσµένος αστακός.Μετά να σε παστώσουν με γιαούρτια και κρέμες και να κοιμάσαι μπρούμυτα για τις επόμενες 3 μέρες.Φυσικά κάνεις 2 βδομάδες να πας θάλασσα και παίρνεις αντηλιακό με spf 50 το οποίο ξεχνάς μετά από ένα μήνα.

2. Να πάρεις μια απίστευτα overpriced μαλακία από τα Starbucks και να την πιείς πουλώντας μούρη στους γύρω σου.Τώρα ειδικά με την κρίση πρέπει να το κάνεις σωστά.Μπαίνεις στα Starbucks μιλώντας στο κινητό με handsfree.Κλείνεις και παραγγέλνεις τον πιο κουλό "καφέ" που έχουν στην πιο μεγάλη συσκευασία που υπάρχει.Θυμήσου το γάλα να 'ναι σόγιας(αν είναι να κάνουμε κάτι να το κάνουμε σωστά).Άν δεν έχεις ιδέα από τις θερμιδοβόμβες που πουλάνε για καφέδες εκεί μπες στο internet και ψάξε.Πλήρωσε με 50ευρο και όταν σ'ευχαριστήσουν στ'αγγλικά(όπως κάνουν εδώ τα ψώνια) απάντησέ τους με άπταιστη λονδρέζικη προφορά.Στη συνέχεια πάρε τον "καφέ" σου και κάνε βόλτα στα μαγαζιά κρατώντας το ποτήρι έτσι ώστε το λογότυπο να φαίνεται επιδεικτικά.

3. Να μεθύσεις,να ξεράσεις και την άλλη μέρα να μη θυμάσαι τίποτα.Όλοι μα όλοι αλλά ειδικότερα οι φοιτητές πρέπει να έχουν γίνει λιώμα τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους.Να μη ξέρουν που πατάν και που βρίσκονται και την άλλη μέρα να ξυπνάς μ'ένα κεφάλι καζάνι και να έχεις ξεχασει τα πάντα.
bonus πόντοι
+1 αν έχεις καμιά μελανιά που δεν έχεις ιδέα πως απέκτησες
+2 αν έχεις πάνω σου ξεραμένο αίμα
+3 αν το αίμα αυτό δεν είναι δικό σου
+4 αν έχεις κανένα tattoo ή piercing που δεν είχες όταν ξεκίνησες το βράδυ σου
+5 αν δεν ξυπνήσεις σπίτι σου

4. Να έχεις κάνει ένα one night stand.Το να ξυπνάς το πρωϊ πλάι σε μια κοπέλα ή έναν τύπο που δεν θυμάσαι με σιγουριά τ'όνομα της/του και η αμηχανία να φύγεις πριν σε πάρει χαμπάρι είναι απλά ανεκτίμητο.Extra πόντοι αν είναι μπάζο.Το κάνεις μια φορά και μετά όταν αποκτάς σχέση εκτιμάς ένα παραπάνω την παρουσία του/της.Άσε δε το να προσπαθήσεις να γλιτώσεις από τον πρωϊνό καφέ ή την ανταλλαγή τηλεφώνου.Τουλάχιστον έχεις θέμα για κουτσομπολιό με την παρέα.

5. Να έχεις πάει με το αγόρι σου/κορίτσι σου ραντεβού στα Goody's.Είτε μας αρέσει είτε όχι τα Goody's έχουν γίνει σύμβολο μιας γενιάς και κομμάτι της ιστορίας της ζωής μας (είναι κάπου εκεί μαζί με το Στρατηγάκη).Σημείο συνάντησης για εφηβικές εξόδους αλλά και πάρτι γενεθλίων.Δέν γίνεται λοιπόν να ΄χεις φτάσει τα 25 σου και να μην έχεις πάει εκεί με το αμόρε.Η ιδανικη ηλικία για κάτι τέτοιο είναι μέχρι τα 20 αλλά έχεις περιθώριο μέχρι τα 25 ειδικά αν το αμόρε είναι μικρότερο.

Παρασκευή, Μαΐου 27, 2011

vampires today

    Λίγο που έχω ένα θεματάκι με τα βαμπίρ,λίγο που έχω ξεμείνει από ιδέες για το blog αποφάσισα ν'ασχοληθώ με 4 ταινίες που έχουν να κάνουν με βρυκόλακες.Αφήνοντας απ'έξω τις κλασικές και λατρεμένες πιάνω αυτές που με πόρωσαν και με κάναν να φωνάζω στην οθόνη είτε για καλό είτε για κακό.






twilight







Πρώτο και καλύτερο φυσικά το twilight που έχει τα πάντα,βαμπίρ,λυκανθρώπους και φυσικά love story.. oh wait! Είχε βαμπίρ που στραφταλίζουν στον ήλιο σαν drag queen,shapeshifters αντί για λυκανθρώπους και ένα teen romance! yay!

+ Που παρουσιάζει το δέρμα τους σαν μάρμαρο(αν και είναι πολύ πιο σκληρό) και κάνει "κρακ-κρακ" όταν παλεύουν.Ωραίοι οι χαρακτήρες των κακών με καλό cast.

- Από πού ν'αρχίσω και πού να τελειώσω..
 Δεν αντέχω άλλο εφηβικό χαζορομάντζο "αιώνιας αγάπης",στα 17 σου δε ξέρεις τι γίνεται γύρω σου πώς αποφασίζεις να παντρευτείς,να κάνεις παιδί και είσαι απέθαντος για πάντα?
 Όταν διαφημίζεις λυκανθρώπους θέλω νά'ναι λυκάνθρωποι. Κανονικοί,άμεσα επηρεασμένοι από τη σελήνη,όχι απαραίτητα ν'αλλάζουν μόνο τότε αλλά όχι και βγαίνουν για ρομαντζάδα στην παραλία στην πανσέληνο του αυγούστου! Να τρελαίνονται και ν'αποτελούν άμεσο κίνδυνο για τους γύρω τους όταν αλλάζουν.Όχι shapeshifters που αλλάζουν γιατί υπάρχουν βαμπίρ στην περιοχή και δεν γερνάνε(!)
 Και τέλος οι βρυκόλακες ΔΕΝ ΣΤΡΑΦΤΑΛΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΝΤΙΣΚΟΜΠΑΛΑ στον ήλιο.Επίσης,ή θα λαμποκοπάς σαν την tinkerbell ή θα είσαι παρθένος στα 104 σου αλλά οχι και τα 2 μαζί!Έλεος!


Όχι πές μου τώρα σοβαρά,έχει διαφορά??




underworld




Ο αιώνιος πόλεμος ανάμεσα σε βαμπίρ και λυκανθρώπους.Κάποιοι λένε πως είναι κάτι σαν matrix με βαμπίρ.Έχουν δίκιο.Εμένα πάντως μ'αρεσε το matrix.

+ Δράση,ξύλο,μπάμ-μπούμ.Η Kate Beckinsale με εφαρμοστή δερμάτινη φόρμα,


ο Bill Nighy δίνει ρέστα και ο Michael Sheen είναι ένας sexy λυκάνθρωπος.Μ'αρέσει πολύ το πως δείχνουν τα βαμπίρ τόσο στην κοινωνία τους όσο και στην εμφάνιση.

- Πάλι ρομάντζο.Θα μπορούσε απλά να λείπει.

Να πω την κοριτσίστικη άποψή μου,η τρίτη ταινία μ'άρεσε περισσότερο απ'ο τις άλλες 2




Night Watch




Ρώσικη παραγωγή.Για μια ακόμη φορά τα ρωσάκια μας βάζουν τα γυαλιά για το πώς πρέπει να είναι μια ταινία με βαμπίρ.

+ ξύλο,εφέ,σκοτεινή ατμόσφαιρα και badass τύποι που δε χαμπαριάζουν εύκολα.

- Έχμ..δεν βρήκα κάτι αρνητικό



Van Helsing




Ο γνωστός Van Helsing από το δράκουλα σε νέα "βελτιωμένη" version και σε νέες περιπέτειες.Αρχικά νόμιζα ότι το είχαν γυρίσει σαν παρωδία για βαμπιροταινίες αλλά μετά έμαθα ότι είναι κανονική ταινία και απογοητεύτηκα.Ξέρατε ότι έχει κυκλοφορήσει και μία ταινία anime βασισμένη στην ταινία? Είναι γύρω στο μισάωρο και είναι κάτι σαν prequel όπου μπλέκεται ο Dr. Jekyll και Mr. Hyde και η Queen Victoria.Βράστα δηλαδή.

+ Για άλλη μια φορά η Kate Beckinsale με εφαρμοστά


αλλά και 3 υπερκαυλάρες βαμπιρίνες για όλα τα γούστα.


- Η χειρότερη μέχρι σήμερα απεικόνιση του Δράκουλα.Πλήρης απουσία πλοκής.Εφέ και χολιγουντιανές μαγκιές στο φουλ.Απλά απαίσιο.



Παρασκευή, Μαΐου 20, 2011

hotties

  Το ξέρω οτι έχει παραγίνει το κακό με τα post με τις φωτογραφίες αλλά βασικά τρέχω πολύ αυτόν τον καιρό και προτιμώ στον ελεύθερο χρόνο μου να καίγομαι. Όπως και να χει,το σημερινό post είναι αφιερωμένο στα κορίτσια.Στα όμορφα αυτά κορίτσια που τα βλέπουμε και μας ανοίγουν την όρεξη και κρατάνε παρέα στ'αγόρια μας όταν εμείς λείπουμε.
  Παραθέτω λοιπόν τις αγαπημένες μου,αν δεν σας αρέσει το γούστο μου δε με νοιάζει.

Πρώτη και καλύτερη,η ιδανική για φετίχ,η dita von teese










Η Sarah Shahi ηθοποιός αλλά σκέτος πειρασμός






 




Μετά οι 2 πιο αγαπημένες μου πορνοστάρ

katsumi




eva angelina








Και τέλος οι άγνωστες.Κορίτσια που βρήκα τυχαία και μου άρεσαν.






Πέμπτη, Μαΐου 19, 2011

weirdly cool stuff

Η όλη ιδέα ξεκίνησε από καμμένα προϊόντα(τα οποία θα βγάλω στο επόμενο post) και κατέληξα στο σημερινό. Πράγματα που μ'άρεσαν πολύ και που χαλαρά ψήνομαι να παραγγείλω!!





Ξεκινάμε με την απόλυτη ρόμπα που ιιιιίσως και να θυμίζει λίγο διάφορες αγαπημένες ταινίες και είναι απίστευτα cool! Παίρνεις κ ένα lightsaber και είσαι έτοιμος!




Το κορίτσι σας σιχαινεται τις αράχνες? Μπορεί με τα πολλά να τις σκοτώσει με το τσόκαρο αλλά σιχαίνεται να τις πιάνει και να τις πετάει μετά? Ηρθε το απόλυτο βοήθημα για να σας γλιτώσει από κάποιες υστερίες.Την πιάνεις με το σκατούλι αυτό και τη ξεφορτώνεσαι.Απλό.






Τα μαχαίρια δε χωράνε στο συρτάρι σου? Θές να τα 'χεις εύκαιρα? Σου χω το πιό γλυκούλι knife holder EVER!




Τι καλύτερο από μια πλάκα λευκής σοκολάτας? Μια πλάκα λευκής σοκολάτας με γυμνα κορίτσια επάνω. Am I Right or Am I Right







Έστω οτι κάνεις μπάρμπεκιου ή ότι έχεις τζάκι και θές να το παίξεις έφηβος σε αμερικανική ταινία ψήνοντας λουκάνικα και ζαχαρωτά.Ποιός θα στα κρατάει μέχρι να ψηθούν? Μα φυσικά τα x rated hot-dog roasters!




Παίρνεις πίτσα και κολλάνε τα κομμάτια? Σου 'χω τον πιο τέλειο κόφτη.Άν και τώρα που το σκέφτομαι μόνο αν σου είσαι καμμένος με star trek το εκτιμάς αυτό..




Και για το τέλος το απόλυτο must have για κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της(και τον γκόμενό της).Ο δικός σου στύλος pole dancing! Φορητός αλλά αντέχει να σε κρατήσει μπορείς να τον βάλεις σε κάθε δωμάτιο και να κάνεις το δικό σου show!