Τρίτη, Ιανουαρίου 22, 2013

Αναγνωστικό κοινό


Γι αυτό το post φταίει αυτό εδώ το blog. Κυρίως επειδή το είδα και το ζήλεψα κ επειδή και το αγόρι μου το βρήκε καλή ιδέα (άγνωστες οι βουλές του rpgα)
here it is!
Οι λέξεις-κλειδιά αναζήτησης που πληκτρολόγησαν για να φτάσουν στο blog μου.
Το ξέρω, πρέπει ν’ανησυχήσω..

Παραθέτω απλά τις φράσεις χωρίς σχολιασμό τόσο γιατί δε βρίσκω τις λέξεις αλλά κυρίως γιατί θέλω ν’αφήσω το σχολιασμό σε εσάς (τι σκατά σκεφτόσασταν όσο τα πληκτρολογούσατε αυτά!) Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρος ο προσανατολισμός των αναγνωστών μου!

[Τα παραθέτω ακριβώς όπως μου τα βγάζει]

«deep throat τι ειναι σημασια»

«αντέχεις bdsm»

«καβλα καθηγητρια»

«οι καθηγητριες να φορανε μακριες φούστες»

«πως να γινεις αντρας»

«πως να γινω πιο αντρας»

«πωσ να γινω τελειος»

«εκεινες οι στιγμες»

«γυμνα κοριτσια σε σοκολατα»

«μηχανες βασανισμου»

«bdsm ποια ειναι η αποψη για τισ γυναίκες»

«eva angelina»

«eva angelina hot»

«van helsing vampires»

«big bang theory»

«katsumi»

«καυλα»

«underworld»

Τα συμπεράσματα δικά σας..


6 σχόλια:

  1. χαχαχαχα κάποιος έγινε άντρας αλλά δεν του έφτανε, μετά ήθελε να γίνει πιο άντρας αλλά δεν του έφτανε και τελικά αποφάσισε να γίνει τέλειος και μάλλον του άρεσε και τ' άφησε εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «εκεινες οι στιγμες»

    τι ποιητικό !!!! Είδες έχεις και υγιείς αναγνώστες κουλτούρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχα...καλά ο άλλος ψάχνει να γίνει άντρας στο google???Καλά,δεν βλέπει ο τύπος ότι το πληκτρολόγιο δεν έχει μουνί?χαχαχαχαχα...
    Όσο για τις υπόλοιπες λέξεις-κλειδιά,κάτσε να έρθει η ώρα να αναρτήσω τις δικές μου.Αγιασμό στην οθόνη θα μου ριχνουν,χαχαχαχα.
    Καλό βραδάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή