Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2011

5 moto που μας στοίχειωσαν

 Υπάρχουν ατάκες που μας έχουν στοιχειώσει τη ζωή,που χώνονται σε συζητήσεις μας σαν κατσαρίδα σε όχι καλά κλεισμένο τάπερ.
 Αποφάσισα λοιπόν ν'αφιερώσω ένα post στις φράσεις αυτές που γυρνάνε από στόμα σε στόμα.
 Δεν ξέρω αν έχετε τη ίδια άποψη ή αν τις θυμάστε πάντως αυτές είναι που έμειναν σε μένα.


1. Παντου υπάρχει ένας μύθος

 Ξεκίνησε από τη διαφήμιση της μπύρας και κόλλησε παντού.Ο,τι και αν γινόταν,με κάποιο θαυμαστό τρόπο αυτή η φράση κολλούσε πάντα.Ακόμα και όταν βρήκα μια μύγα στο ψυγείο μου αυτή ήταν η πιο ταιριαστή ατάκα που σκέφτηκα.Όσο μα όσο και αν προσπαθούν ν'αλλάξουν το moto τους στον Μύθο (Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά τώρα η διαφήμιση είναι: "Mythos,κανένα πρόβλημα" ) εγώ εξακολουθώ να περιμένω ν'ακουστεί "Παντού υπάρχει ένας μύθος" στο τέλος κάθε διαφήμισης.


2. Τυχαίο? Δε νομίζω

 Η πιο σιχαμένα ΑΠΑΙΣΙΑ ατάκα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην tv και με απίστευτα εκνευριστική φωνή.Δεν ξέρω ποιός το σκέφτηκε ή γιατί έχει γίνει τόσο μεγάλη επιτυχία αλλά εμένα κάθε φορά που τη βλέπω μου βγαίνουν φονικά ένστικτα.Όταν γίνω world overlord αυτή η διαφήμιση και η Ντενίση θα είναι τα πρώτα πράγματα που θ'απαγορεύσω.


3. Ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου

 Δέν ξέρω πόσοι από σας το θυμάστε πάντως εμένα σημάδεψε την παιδική μου ηλικία.Ήταν διαφήμιση για καφέ αν δεν κάνω λάθος και μια καυλιάρα ανεβαίνει σ'ένα διαμέρισμα για να πεί στον τύπο ότι την έκλεισε με το αμάξι.Αυτός την καλεί μέσα και αφού έχει περάσει κάμποση ώρα καταλήγει στο "Ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου".Η κάτι τέτοιο τέλος πάντων.Αυτή η ατάκα εξακολουθεί να είναι από τις αγαπημένες μου ακόμα και αν έχω χρόνια να δω την διαφήμιση και δεν τη χρησιμοποιώ τόσο πολύ.


4. Όχι σκουπίδια όχι πλατικά σε θάλασσες και ακτές

 Η απόλυτη διαφημιστική καμπάνια που έχει ριζώσει βαθιά σε κάθε ελληνικό μυαλό εδώ και χρόνια.Φτάνεις σε σημείο να βλέπεις γλάρο στην παραλία και υποσυνείδητα να σου βγαίνει να μαζέψεις το περιτύλιγμα του παγωτού που μόλις πέταξες κάτω και να το πας στον κάδο.Αυτό θα πεί brainwashing! Πάντως είναι γλυκούλι.


5. Χλωρίνη klinex.Αυτήν ξέρετε,αυτήν εμπιστεύεστε!

 Εδώ και 60 χρόνια η χλωρίνη αυτή “Καθαρίζει – Λευκαίνει – Απολυμαίνει”.Είναι ένα από τα ελάχιστα προϊόντα που σίγουρα θα βρείς σε κάθε ελληνικό σπίτι.Με τη χαρακτιριστική μυρωδιά της ξεχωρίζει παντού και σου θυμίζει την παιδική σου ηλικία που γυρνούσες γύρω τη μαμά σου και την ενοχλούσες ενώ έκανε δουλειές.Ο,τι και να βγάλουν οι εταιρείες κανένα καθαριστικό δεν θα ξεπεράσει ποτέ την klinex απλά και μόνο γιατι το moto είναι πέρα για πέρα αληθινό.Αυτήν ξέρουμε,αυτήν εμπιστευόμαστε.Απλά.

2 σχόλια:

  1. lampoun dia ths apousias tous:

    1) Akakieeeeee! Ta makaronia na'nai Misko!

    2) Myrizei manoula! Sagapaw manoula!

    kai fysika to kalytero OLWN TWN EPOXWN.....


    3)

    ....Rubertu Caaaaarlus!
    -8a soutarw....
    (kai ekto3eyei maziko fireballidi pou anarwtiesai ti 8a ginotan an petyxaine to paidaki pou ekane ton termatofylaka)
    FUCKING AWESOME

    ΑπάντησηΔιαγραφή