Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2011

Τα κεφάλια μέσα


Και να που επιτέλους τελείωσε αυτό το άτιμο καλοκαίρι και μπήκε το φθινόπωρο.Μαζί μ'αυτό γύρισα κ εγώ και μόλις τελειώσει η εξεταστική θα επανέλθω πλήρως!
  Σεπτέμβρης και σταμάτησε εκείνη η απίστευτη ζέστη που σ'έκανε να νιώθεις σα να τσάτισες δράκο και σε καψάλισε ζωντανό και επιτέλους πήραμε μια δροσερή ανάσα.Η αίσθηση λες και είσαι ανυπεράσπιστο παιδάκι στο φούρνο κακιάς μάγισσας και η μυρωδιά μονομάχου Ρωμαικής αρένας είναι πλέον παρελθόν.
  Καλύτερο όλων φυσικά είναι ότι μαζί με τη ζέστη φύγαν και τα έντομα.Τα έρποντα σιχάματα που σου χαλάνε τις μέρες και οι ιπτάμενες ρουφήχτρες που την έχουν δει Κόμης Δράκουλας και δε σ'αφήνουν να κλείσεις μάτι.Είμαι περήφανη που κατάφερα και επιβίωσα αυτούς τους μήνες.Πάλεψα με τα πιο απαίσια τέρατα της φύσης και την έβγαλα καθαρή.Με τσίμπησαν αμέτρητα κουνούπια και σκνίπες,2 αράχνες,1 τσούχτρα και 3 Α.Τ.Ε.Α.(Αγνώστου Ταυτότητος Έρποντα Αρθρόποδα) αλλά στάθηκα στο ύψος μου(σ'όλο μου το 1.65)
  Επιτέλους ξεκινάνε οι σειρές που περίμενα πως και πως να ξεκινήσουν όλο το καλοκαίρι και μου φαίνονται όλο και καλύτερες.Πάντα τα πρώτα episodes κάθε σειράς είναι εξίσου καλά με τα τελευταία και η προσμονή 3ων μηνών επιβραβεύεται.
  Και τέλος μη στεναχωριέστε αγαπητοί μου φίλοι για τα ξέκωλα σορτσάκια,ξώβυζα τοπάκια και κοντα φορεματάκια.Οι γκόμενες παραμένουν τσούλες όλο το χρόνο.Κάθε σάββατο βράδυ θα γδύνονται και θα βγαίνουν για τα μάτια σας μόνο.Κοντές φούστες-ζώνες,ψηλά τακούνια και ανύπαρκτα φορέματα έχουν τη τιμητική τους όλη τη χρονιά.Τώρα μάλιστα που κρυώνει ο καιρός μπαίνουν στο παιχνίδι και kinky κάλτσες για όλα τα γούστα!
  Άντε και καλό φθινόπωρο.





2 σχόλια:

  1. Έτσι συμφωνώ. Τα κεφάλια μέσα !!!
    Παντώς τύπου !!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "η μυρωδιά μονομάχου Ρωμαικής αρένας".... poso rwmalaios ais8an8hka otan katalava pws ousiastika milas gia thn idrwtila mou <3

    -einai mpelalidiko

    YG: gamw ta captcha

    ΑπάντησηΔιαγραφή