Τρίτη, Απριλίου 19, 2011

Στο κλίμα των ημερών

Μιά που όλα τριγύρω μου έχουν γεμίσει κοτόπουλα,αυγά και λαμπάδες και κυρίως γιατί όλοι,ως σωστοί έλληνες,θυμούνται ότι είναι και χριστιανοί μόνο τη μεγάλη εβδομάδα είπα να αποτίσω και εγώ φόρο τιμής στο καλό χριστούλη που την πλήρωσε για τις μαλακίες άλλων.
Γενικά σιχαίνομαι τις γιορτές,είναι λές και όλος ο κόσμος πέφτει σε frenzy.Απλά απάλευτο..αλλά το χειρότερο όλων είναι που κάθε μα ΚΑΘΕ χρόνο ο ANT1 θα βάλει τον Ιησού από τη Ναζαρέτ.Δε παίζει να υπάρχει ούτε ένας έλληνας άνω των 20 που να μην έχει μάθει απ'έξω το intro της σειράς.
Όπως και να χει ιδού η δική μου άποψη για την θρησκεία.Όπως λένε,μία εικόνα - χίλιες λέξεις.











3 σχόλια:

  1. Εγώ κάθε χρόνο νηστεύω την Μεγάλη Παρασκευή. Φέτος δεν το βλέπω μιας και είμαι ακόμα ασθενής. Το κακό είναι πως στα ψαράδικα θα γίνει της πουτάνας πάλι μιας και ο κοσμάκης αντέχει την λιγοφαγία αυτές τις ημέρες.
    Καλή Ανάσταση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. FTW FTW and...FTW. Κλαίω από τα γέλια...κλαίω λέμεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. epishs, ektos apo ton jesus, deixnoun kai o,ti pio random yparxei, arkei na exei rwmaious- vlepe Antonios kai Kleopatra, Spartakos (me ton Kirk Duglas, oxi to kainourgio), Quo Vadis ktl...

    ΑπάντησηΔιαγραφή