Τετάρτη, Μαΐου 18, 2011

γκόμενες

Παρατηρώντας οτι αυτό είναι το πρώτο post που δεν είναι σε μορφή λίστας, video ή φωτό (εξαιρώντας φυσικά το προηγούμενο <3 ) συνεχίζω ακάθεκτη γιατί πρέπει κάπου να ξεσπάσω..Οι γκόμενες δεν ανήκουν στις γυναίκες,είναι ένα είδος μόνες τους.Μιλάω για κείνες που έχουν σαν πρότυπο την μπάρμπι και όνειρο ζωής να παντρευτούν κάποιον ευκατάστατο που θα τις ταίζει.


  Τι σκατά τις πιάνει όλες τις γκόμενες με τα ζώδια? Γιατί το πρώτο που σε ρωτάνε μετά τ'όνομά σου είναι "τι ζώδιο είσαι?". Α συγγνώμη μπορεί να σε ρωτήσουν και τι δουλειά κάνεις.Για να ξέρουν πόσο φτάνει η τσέπη σου να κεράσεις/αγοράσεις δώρα και να κρίνουν πόσο στενή επαφή θα κρατήσετε.Είχα πρόσφατα μια τέτοια γνωριμία όπου όλες με κοιτούσαν με μισό μάτι.Όχι ρε κοπελιά δε ξέρω αν είμαι ταύρος ή λέων ή δε ξέρω τι άλλο αλλά ξέρω πως είμαι τιγράκι στο κινέζικο και αυτό μου φτάνει!
Το πιο κουλό είναι όταν αρχίζουν και οι άντρες ν'ασχολούνται μ'αυτα.. Δεν εννοώ αυτα τα άτομα που απλά ξέρουν τι ζώδιο είναι και συζητάνε χαβαλεδιάζοντας.Μιλάω για κείνες και (oh god) εκείνους που σχεδιάζουν τη ζωή τους και παίρνουν αποφάσεις σύμφωνα με αυτά.Ναι ρε σίγουρα μόνο όταν ο ερμής μπεί στον 10ο οίκο θα σου κάτσει ο γκόμενος!Πάνε στον αστρολόγο να σου πεί αν θα περάσεις στο Πανεπιστήμιο ή αν θα πάει καλά η δουλειά,μη στρώσεις τον κώλο σου να διαβάσεις/δουλέψεις.Βούρλο.


  Τι σκατά τις πιάνει όλες τις γκόμενες και βάφονται σαν μάσκες από το ιταλικό καρναβάλι? Και άντε να πείς όταν βγαίνουν έξω το βράδυ αλλά το πρωί για τη σχολή? Είναι δυνατόν να έχεις μάθημα 8 αξημέρωτο (που εγώ με το ζόρι έχω ξυπνήσει και τρέξει με τη ψυχή στο στόμα και τον καφέ στο χέρι) και να τις βλέπεις λες και πάνε στα μπουζούκια? Μαλλί φτιαγμένο,τέρμα βάψιμο,άβολα ρούχα και 12ποντες γόβες('νταξει οι γόβες είναι ωραίο θέαμα).Στις 8 το πρωί!

Όχι κορίτσι μου,δε θα ξυπνάω εγώ από τις 6 για να φτιαχτώ να πάω σχολή.Εκεί πας για να ξεστραβωθείς υποτίθεται όχι για να κάνεις πασαρέλα!Περνάνε σε μπουλούκια,κάθονται σε 3 σειρές για να μιλάνε μπρός πίσω και κοιτάνε εμάς του πέονες με υπεροπτικό υφάκι.Άι μωρή πατσαβούρα που μου το παίζεις φίρμα.Με το χαρτοφύλακα στο χέρι λες και είσαι φτασμένος δικηγόρος και ένα μάθημα δε λες να περάσεις.Αλλά βέβαια,αν τρίβεσαι σε όλους,κάποιος θα βρεθεί να σε βοηθήσει,δε παίζει.Κότα


  Τι σκατά τις πιάνει τις γκόμενες με τα κιλά τους? Γιατί το βάρος είναι τόσο δεμένο με την αυτοεκτίμηση τους? Είναι δυνατόν να είσαι με μια παρέα έξω για φαγητό και όλες οι γυναίκες να βόσκουν σαν κατσίκες? "Τι θα πάρεις?" "σαλάτα,κάνω δίαιτα" Ναι μωρή,κάθεσαι όλη μέρα στον καναπέ και δεν κάνεις τίποτα και περιμένεις να χάσεις τα κιλά με τη σαλάτα (που btw έτσι όπως τις φτιάχνουν έξω με τις σως και μαλακίες είναι τίγκα στις θερμίδες).Πόσο σέξυ μπορεί να ναι το να κοιτάς τον άλλον λάγνα στο ραντεβού μασουλώντας ένα καρότο σαν τον bugs bunny.

Φυσικά μαζί με το κόλλημα με τη δίαιτα έρχονται και τα κόμπλεξ.Άν είσαι γυναίκα και σε δούν έξω να τρώς ένα χάμπουρκερ ή μια πάστα ή γενικά κάτι παχυντικό ετοιμάσου για 2 ειδών βλέμματα.Άν εκείνες είναι πιο χοντρές από σένα σε κοιτάνε με μίσος,ένα βλέμμα σιχασιάς που αντιπροσωπεύει όλα τα βράδια που περάσαν κλαίγοντας πάνω από μια ζυγαριά για τον γκόμενο που δεν τις θέλει ή για τις τσούλες που τις κοροϊδεύουν.Άν εκείνες είναι πιο αδύνατες θα σε κοιτάξουν με ένα ύφος λύπησης και ένα μείγμα αποδοκιμασίας και σαρκασμού (μπά,καθαρή κοροϊδία) "Α κοίτα την καημένη(mwahahaha είμαι πιο αδύνατη)" Λές και αν έχεις παραπάνω κιλά δέν είσαι άνθρωπός.Wake up!
Άν το πόσο καλά νιώθεις για τον εαυτό σου αντικατοπτρίζεται στο πόσα κιλά είσαι και μόνο το χεις χάσει το παιχνίδι.Ξέρω πως είναι να είσαι από τα πιο αδύνατα παιδιά στο σχολείο ή η πιο αδύνατη της παρέας και δεν είναι και τόσο γαμάτο συναίσθημα,τουλάχιστον όχι τόσο γαμάτο ώστε να σταματήσεις τις σοκολάτες,τα ζαχαρωτά και τις μπριζόλες.Και να σου πω και κάτι κομπλεξική μου "φίλη"? Όταν πήρα 4-5 κιλά μου την έπεφταν πολλοί περισσότεροι απ'ότι όταν ήμουν στα 50.Και μεταξύ μας και εγώ δουλεύω τις χοντρές αλλά πιο πολύ τις αποστεωμένες. :)


Πω πω! Όντως βοηθάει να ξεσπάς!



1 σχόλιο:

  1. Fuck the lists...stick to the prose. Το 'χεις μικρή ;)
    (Το "μικρή" με απεριόριστη συμπάθεια και χωρίς ίχνος συγκατάβασης, για να μην παρεξηγούμαστε...)

    Α και..."νταξει οι γόβες είναι ωραίο θέαμα"...FTW!

    ΑπάντησηΔιαγραφή